Zaim, my dear little brother, posted a video on my facebook wall..with the title:
Cinta selepas kahwin.
I watched the whole 13 minutes, and even repeated the video, another full 13 minutes, and i wanted to cry.
I want to be on the good side, i want to stay far away from maksiat, nor be near it.
And then the Ustazah mentioned, indahnya bercinta selepas kahwin..nak angau, nak rindu, semua halal..
Allah lagi redha, lagi berkat hubungan kita..
And this one..........
"Kita selalu nak sms, dah makan? tengah buat apa tu..?
The Ustazah said..kalau itu bukan urusan, cuba fikir balik, perlu ke kita sms?
adoiiiiiiiiiiiiiiii.............hahahahaha
Sebab saya rindu diaaaaaa...................
:((
And the host too, mentioned that if kita konon nikmat sgt cinta before kawin, Allah tarik nanti nikmat lepas kawin..
Sobs.
I nak kawin terus la mcm tu..
=_=
hehehehehe
I miss you, cotton candy.
Cakap kat sini takpe kot, cause he doesnt read the blog. hehehehe
Tapi kalau nak dinner sama, dating ke tuuu? :((
No comments:
Post a Comment